REMZİ'DE ÇOK SATANLAR

16 - 22 Mayıs 2022
TÜRKÇE
İNGİLİZCE
2021
TÜRKÇE
  1. Korku

    Thich Nhat Nanh

      (Omega Yayınevi)
  2. Zamansız

    Latife Tekin

      (Can Yayınları)
  3. Seyir

    Piraye

      (Mona Kitap)
  4. İçtihad Kapısı

    Merdan Yanardağ

      (Kırmızı Kedi Yayınları)
  1. Rumi

    Peter Washington

      (Random House)
  2. Norwegian Wood

    Haruki Murakami

      (Random House)
  3. Dune

    Frank Herbert

      (Hodder & Stoughton)
  1. Balıkçı ve Oğlu

    Zülfü Livaneli

      (İnkılâp Kitabevi)
  2. Var mısın?

    Doğan Cüceloğlu

      (Kronik Kitap)
  3. Seyir

    Piraye

      (Mona Kitap)
  4. Kayıp Tanrılar Ülkesi

    Ahmet Ümit

      (Yapı Kredi Yayınları)
  5. Veba Geceleri

    Orhan Pamuk

      (Yapı Kredi Yayınları)
  6. Empedokles’in Dostları

    Amin Maalouf

      (Yapı Kredi Yayınları)
  7. Hazan

    Ayşe Kulin

      (Everest Yayınları)
  8. Dört Anlaşma

    Don Miguel Ruiz

      (Ötesi Yayıncılık)
İyi bir kitap hakiki bir hazinedir.

John Milton

Suat Soysal

Boğaziçi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği mezunu olan Suat Soysal, 37 yıldır perakende sektöründe. ‘Reyonun tozunu yutarak’ öğrendiği bu sektörde, Atalar, Mudo Grubu ve Benetton’da satış elemanlığından üst yönetime dek mağazacılığın tüm aşamalarında çalıştı.

1996 yılında perakende sektörünün eğitim ve gelişim merkezi olan Soysal Eğitim Danışmanlık’ı kurdu. Sektörde eğitim ve danışmanlık çalışmalarının öncülüğünü yaptı. Türkiye’nin ilk Meçhul Müşteri çalışmalarını yaptı. 2001 yılında tüm perakende sektörünü bir araya getiren, her yıl 7500’ün üzerinde katılımcıyı ağırlayan Perakende Günleri’ni düzenledi.

Mağazacılık-Mükemmel Müşteri Hizmeti ve Etkili Satış Teknikleri kitabı, yıllardır perakende sektöründeki kadroların yetişmesinde tüm sektörün el kitabı olarak kullanılmaktadır.

Sektörle ilgili çok sayıda kitaba (Ülkemizden Hizmet Öyküleri, İpuçları, Marketlerde Mükemmel Hizmet) imza atan Soysal’ın Remzi Kitabevi tarafından yayınlanmış İş Ararken (1995) isimli bir kitabı daha vardır

 

Yazarın Kitapları

Mağazacılık

Mükemmel Müşteri Hizmeti ve Etkili Satış Teknikleri

Suat Soysal