REMZİ'DE ÇOK SATANLAR

23-29 Haziran 2025
TÜRKÇE
İNGİLİZCE
2024
TÜRKÇE
  1. Markiz’deki Kadın

    Ayşe Övür

      (Remzi Kitabevi)
  2. Merkez Bankası

    Mahfi Eğilmez

      (Remzi Kitabevi)
  3. Sarı Yüz

    R. F. Kuang

      (İthaki Yayınları)
  4. Engereğin Gözü

    Zülfü Livaneli

      (İnkılâp Kitabevi)
  5. Botter Apartmanı

    Ayşe Övür

      (Remzi Kitabevi)
  6. Günübirlik Hayatlar

    Irvin D. Yalom

      (Pegasus Yayınları)
  7. Edebi ve Edepsiz Beyoğlu

    Umur Talu

      (Literatür Yayınları)
  8. Akan Nehir Gibi

    Paulo Coelho

      (Can Yayınları)
  9. Günde Bir Doz Kedi

    Syou Ishida

      (Athica Yayınları)
  1. Clear Thinking

    Shane Parrish

      (Random House)
  2. Outliers

    Malcolm Gladwell

      (Penguin)
  3. The Bell Jar

    Sylvia Plath

      (Faber & Faber)
  1. Nakano Eskici Dükkânı

    Hiromi Kawakami

      (Domingo Yayınları)
  2. Rezonans Kanunu

    Pierre Franckh

      (Koridor Yayınları)
  3. Gece Yarısı Kütüphanesi

    Matt Haig

      (Domingo Yayınları)
  4. Lizbon'a Gece Treni

    Pascal Mercier

      (Sia Yayınları)
  5. 4 Gün 3 Gece

    Ayşe Kulin

      (Everest Yayınları)
  6. Labirent: Batı ve Hasımları

    Amin Maalouf

      (Yapı Kredi Yayınları)
  7. Yeni Ekonomi

    Mahfi Eğilmez

      (Remzi Kitabevi)
  8. Atomik Alışkanlıklar

    James Clear

      (Pegasus Yayınları)
  9. Hayat İmkânsız

    Matt Haig

      (Domingo Yayınları)
  10. İntermezzo

    Sally Rooney

      (Can Yayınları)
İyi bir kitap hakiki bir hazinedir.

John Milton
Kurumsal Sorumluluk
ISBN: 978-975-14-2206-4
Sayfa Sayısı: 200
Ebat: 134 x 198 mm
Yayın Tarihi: 22.01.2025
Fiyatı: 220.00 TL


Kurumsal Sorumluluk

Uygulamaları, Kültürle Etkileşimi, Türkiye’deki Yansımaları

Berkay Orhaner



"Şirketlerde sosyal sorumluluk ve Türkiye pratiği..."

Şirketlerin tek sorumlulukları kâr etmek midir? Açgözlülük ve aşırı rekabetçilik gibi davranışları bireysel yaşantımızda ayıplarken nasıl oluyor da kurumsal yaşantımızda benimsiyoruz? İş dünyası sürdürülebilir kalkınma için bir sorun kaynağı mı yoksa çözüm ortağı mıdır?  

Kurumsal (sosyal) sorumluluk, toplumun iş dünyasına yönelik beklentilerini ifade eden oldukça geniş kapsamlı bir kavramdır. Bir şirketin üstlenmesi gereken ekonomik, toplumsal ve çevresel sorumlulukları ele alır. 

Bu kitapta, kurumsal sorumluluk kavramı tarihsel, akademik ve uygulamaya dönük tüm boyutlarıyla yer almaktadır. Yalnızca kurumsal sorumluluk uygulamaları değil, aynı zamanda iş dünyası ve toplum ilişkisi tarihsel ve kuramsal (teorik) bir yaklaşımla değerlendirilmektedir. 

İş dünyası ve toplum arasındaki etkileşim kaçınılmaz olarak kültürel değerlerle de ilişkili olduğu için kültürel farklılıkların kurumsal sorumluluk üzerindeki etkisi önemlidir. Bu nedenle kitap, kurumsal sorumluluk konusunda Türkiye’de kaydedilen yapısal gelişmeleri de incelemekte ve Türkiye’nin kurumsal sorumlulukla ilgili tarihsel-kültürel özelliklerini ele almaktadır. Böylece kurumsal sorumluluk kavramı hakkında yapılan yayınlar arasında Türkiye pratiğine odaklı olmasıyla da öne çıkmaktadır.